Utendørs-kjøring hos TT-Anlegg
- for 2 døgn siden
- 1 min lesing

Vi er så heldige å ha fått lov til å kjøre på et område hos TT-Anlegg oppe på Doneheia Industriområde. Når det er fint vær prøver vi å tilrettelegge for kjøring her nå i sommer. Informasjon om hvor vi kjører hver tirsdag blir lagt ut på Facebook siden








